Doprava

DOPRAVNÍ PODMÍNKY

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, překontrolovat stav zásilky(počet balíků, poškození balení, atd.) a odmítnout převzetí neúplné, resp.poškozené zásilky.
Neúplnou, nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na tel.č. +420 775 217 091 a sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat e-mailem (obchod@patriotshop.cz) prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a ne´plnosti zásilky řešena pouze dopravcem.

Způsob dopravy v ČR:

Zasílkovna

V případě doručení na pobočku zásilkovny nebo Z-point – 99,- Kč

Balík vám bude doručen na vybrané místo zásilkovny. O doručení bude informován prostřednicvím emailu a sms. V zásilkovně činí standardní doba úschovy 7 dní. Pokud předem víte, že si zásilku nestihnete vyzvednout, můžete si úschovu před uplynutím původní 7 denní lhůty prodloužit,
 

Zásilkovna doručení na adresu – 129,- Kč

Balík vám přiveze kurýr na adresu uvedenou v objednávce. O převzetí zásilky je zákazník informován prostřednictvím emailu a sms. V den doručování zásilky zákazníkovi pošle kurýr SMS s časovým oknem s přesností až na 90 minut. Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.

Českou poštou
Balík na vybranou poštu – 159,- Kč
Zákazníkovi je zaslána SMS o dodání zásilky

Balík na adresu – 199,- Kč
Česká pošta doručí zásilku zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce, pokud není zastižen, ponechá písemné oznámení o uložení zásilky na místní poště. Balík je uschován po dobu 7 pracovních dnů, poté se nám vrací zpět.

Dárkové poukazy českou poštou  – 69,- Kč

V případě dárkových poukazů je možné využít klasické psaní, které pošťák doručí doporučeně na adresu.

Kurýrem PPL
Doručení na adresu – 189,- Kč
Zákazníkovi je zaslána SMS o dodání zásilky
Kurýr volá zákazníkovi a domlouvá si termín předání zásilky. Pokud je pokus neúspěšný, je zásilka uložena na depu 3 pracovní dny a po neúspěšných pokusech kontaktovat zákazníka se nám balík vrací zpět.

Osobní odběr:
Zboží si může zákazník vyzvednout osobně v Brně. V Brně kdykoliv během otevírací doby střelnice, kterou můžete ověřit na adrese www.strelnice-brno.cz, běžná otevírací doba je denně 9:00-20:00. adresa: CS Solutions, Karásek 2245/1F, 621 00, Brno. 


Podmínky jsou platné pouze pro ČR.

Cena za dobírku v případě ppl a Česká pošta: 29,- Kč

 

Při objednávce nad 5000,- Kč je doprava zdarma.
Podmínky jsou platné pouze pro ČR.

Při objednávce zboží těžšího než 2 kg může být cena poštovného zvýšena dle platných ceníku dopravců. O výši poštovného bude kupující informován formou emailu.