Používáme cookies k tomu, abychom Vám poskytli tu nejlepší práci s online obsahem. Vy si můžete kdykoli změnit nastavení cookies v nastevních vašeho prohlížeče. Pokračováním prohlížení naší stránky souhlasíte s přístupem ke cookies.

Tuto zprávu již nezobrazovat

DOPRAVNÍ PODMÍNKY

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, překontrolovat stav zásilky(počet balíků, poškození balení, atd.) a odmítnout převzetí neúplné, resp.poškozené zásilky.
Neúplnou, nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na tel.č. +420 602 160 446 a sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat e-mailem (obchod@patriotshop.cz) prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a ne´plnosti zásilky řešena pouze dopravcem.

Způsob dopravy v ČR:
Při objednávce nad 2.500,- Kč je doprava zdarma.
Podmínky jsou platné pouze pro ČR.

Kurýrem DPD
Cena bez dobírky (placeno předem bankovním převodem) – 89 Kč, č.ú.: 1019347615/6100
Cena na dobírku (placeno při převzetí) – 99 Kč
Kurýr volá zákazníkovi a domlouvá si termín předání zásilky. Pokud je pokus neúspěšný, je zásilka uložena na depu 3 pracovní dny a po neúspěšných pokusech kontaktovat zákazníka se nám balík vrací zpět.

Českou poštou
Cena bez dobírky (placeno předem bankovním převodem) – 119 Kč, č.ú.: 1019347615/6100
Cena na dobírku (placeno při převzetí) – 150 Kč
Zákazníkovi je zaslána SMS o dodání zásilky
Česká pošta doručí zásilku zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce, pokud není zastižen, ponechá písemné oznámení o uložení zásilky na místní poště. Balík je uschován po dobu 7 pracovních dnů, poté se nám vrací zpět.

Kurýrem PPL
Cena bez dobírky (placeno předem bankovním převodem) – 76 Kč, č.ú.: 1019347615/6100
Cena na dobírku (placeno při převzetí) – 99 Kč

Zákazníkovi je zaslána SMS o dodání zásilky
Kurýr volá zákazníkovi a domlouvá si termín předání zásilky. Pokud je pokus neúspěšný, je zásilka uložena na depu 3 pracovní dny a po neúspěšných pokusech kontaktovat zákazníka se nám balík vrací zpět.

Osobní odběr:
Zboží si může zákazník vyzvednout osobně v sídle společnosti po předchozí domluvě na tel.č. +420 602 160 446, adresa: CS Solutions Group s.r.o., Heršpická 11b, 639 00, Brno
© 2015–2019 Patriot, Všechna práva vyhrazena.